Kızlar herkese merhabalar. 1 aylık bebeğim var. gün içinde meme tutmasinda sorun yok saat başı meme emer zaten o ayrı. Gece ise uyandiktan sonra aç olduğu halde meme tutmuyor 2 3 saat böyle uğrasiyorum sonra düzeliyor. Gazdan diyeceksiniz gazı varkende emer ama bu kız gece olunca 2 3 saat ağlar meme tutmaz ee meme tutmayinca uyuyamiyor. Var mi bizim gibi olanlar?_&⁶