Pelrenc Annelere sorum şöyle; bebeğinize yatarken ne giydiriyorsunuz ? Yani örneğin patikli tulum mu? Alt üst ayrı pijama takımı mı? Eğer ayrı takım giydiriyorsanız patikli mi yoksa patiksiz olup çorap mı giydiriyorsunuz ? Uyku tulumu kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız içine ne giydirmek gerekir? Bebeğim henüz 2 aylık ve oda sıcaklığımız genelde 26-27 derece civarında oluyor. Ne giydirmem gerektiğini hala tam çözemedim yatarken. Tecrübeli anneler fikri verebilir mi ? Çok teşekkür ederim
Mom107 Pelrenc Oda sıcaklığım 24 derece uzun kollu çıtçıtlı badi altına pijaması ve çorapları o kadar eğer hava daha serinse üzerine yelek ve pamuklu battaniyesi kendim be giyiyorsam bir fazlasını sadece bebeğe giydiriyorum
NurR Pelrenc https://www.instagram.com/p/BlVlf9Ig-mY/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=148et4ol77pgb bu işine yarar umarım :)
Hasret Pelrenc uzun kollu zıbın altına pijama +çorap üzerine ince battaniye soğuk olursa bi battaniye daha 😅
Pelrenc Mom107 altına giydirdiğiniz pijama patikli mi acaba? Yani patikliyse üstüne çorap da mı giydiriyorsunuz ? Çok teşekkür ederim ☺️
Kcansu Citcitli zibin pijama takimi ve corap☺️ Ayaklari bazen soguk oluyo o zaman corabi 2 tane oluyo 🙈 henuz uyku tulumuna gecmedik. Battaniye kullaniyoruz.
Kmanne 4 aylık bebeğim kısa kollu zıbın altına pijama ve çorapla yatırdım bu gece artık sıcaklıklar düşmeye başladı (25-26)diye. Ondan önce hep sadece kısa kollu zıbın ve çorap şeklindeydi.
Mom107 Pelrenc Patikli olanları sevmiyorum ben sanki rahat edemiyor gibi geliyor normal giydirip çorap kullanıyorum havalar iyice soğuyunca pariklinin içine giydirilebilir ama
Sevgik Benim kızımda 3 aylık sıfır kol zıbın ve üzerine kısa kol zibin altına uzun pijama ve corap üzerine ince battaniye ve muslin örtüyorum ayaklı zıbın giydirdigimde içine mutlaka corap giydiriyorum havalar sıcakken de muslin ve sadece sıfır kol zıbın ve corap giydiriyordjm çok sıcağa alışmasını istemiyorum kisin ne yapıcaz bakalım 😂
GmzSnn TuLum giydiriyorm ama yinede üstünü açıyo uyku tuLumLarından aLcam üstünü açsada o yorgan görewi görüyo