Kızlar oğlum 4 ay 16 günlük ve sürekli dişlerini kasıyor ne bulursa ağzına katıyor ve damağında hafif şişlik var alt ve üst damağında köpek dis olan yerlerinde surekkli eli ağzında bazen hafif ateşi oluyor doktora gittik dış belirtisi dedi tabi hemen çıkar diyemem ama dedi sizler neler yaptınız doğal olarak jel fln kullanmak mantıklı gelmiyor evde yaptığınız önerilerini varmı aceba?