Bebeğim erken doğdu ve 1 aya yakın küvezde kaldı. Sağlık sorunlarıda olunca benim az olan sütüm iyice azaldı.. ve bu zamana kadar çogunlukla mamayla beslemek zorunda kaldım. Keşke dolu dolu emebilseydi.. içim çok buruk bu konuda🥺 Aslında emiyordu ama şu son 4 gündür hiçbir şekilde emmedi, bir gögsüm zaten bomboş ama sol gögsüm biraz şişti yumru gibi oldu yan tarafı. inmesi kaç günü bulur ne yapmalıyım😪