Şuan covidim ve 1 ay 20 günlük kızım var. Malasef ona da geçti. Halsizlik hafif ateş ve burun akıntısı belirtileri vardı. İki üç gün zor geçti ateşi çıktıkça calpol verdim başka bir ilaç vermiyorlar zaten. Sürekli burnunu açık tuttum otribebe ile çektim sürekli ciğere inmesin diye. Çok şükür iki üç günde toparladı sadece arada bir öksürüyor şuan