kezibanuan Lütfen yardım edin bebeğimin ateşi 37.4 ama elleri ayakları çok sıcak vucudunun diğer yerleri öyle değil resmen yanıyor :( başına gelen oldumu ???
Ozge_AyazEfee kezibanuan bir fikrim yok ama en doğru sonucun koltuk altından alındığını biliyorum. Ateşi yok demek ki ama neden elleri ayakları sıcak olur bilemedim 😔
AyazAslan kezibanuan bebeginiz nekadarlik? 37,4 neresinden olcum yaptiniz? Normalde vucuy isisi ortalama kac derece?
kezibanuan Ozge_AyazEfee koltuk altından ölçüm yaptım ateşi normal ama el ayak fırın gibi doktora götürdüm şimdi üst sokunum yollarında iltihap başlangıcı varmış antibiyotiğe başlayacağız el ayak yanması devam ederse :( birde idrar tahlili alındı tertemiz çıkarİnşallah
Firdeskoseci kezibanuan merabalar sonucunuz ne çıktı merak ettim. Şuan benimde oğlum öyle vücudunda bi ateş yok ama vücuduna göre eli ayakları daha sıcak 14 atlık azı dişlerini çıkarıyo ondan olabilir dedim ama yinede merak ettim
kezibanuan Firdeskoseci merhaba msjınızj geç gördüm diş yüzündenmiş herşeyi normal çıktı doktor olabilir ya diş çıkarıyordur yada boğaz yolu enfeksiyonu dedi 3 gün bekleyelim eğer devam ederse antibiyotiğe başlayacağız dedi dişi çıktı 2 gün sürmeden geçti içiniz rahat olsun tehlikeli bişey değilmiş