1ege1anne adanur hahaha buda iyiymis yaa şimdiki zamanda altının yanına yaklasilmiyor kiii, benim zamanımda 350 falandı çeyrek 😅
1ege1anne hulya1406 işte bu yüzden her zaman kullanabileceği fazla olsa bile kullanılacak bisey olmasıni istiyorum
2balannesii Mom62636362 8 yıldır bitiremedim o borcamları zeynoş 😒 düğünde gelenleri bende başkalarına yolladım ama daha birsürü var elimde 😅 saadet zinciri gibi birşey ülkenin borcam serüveni 😅
Esdoel 1ege1anne annesine sorabilirsin arkadaşın soylemiyorsa ihtiyacı olan şeyi alman daha mantıklı hem sevinir de görünce.