AselDgamze Hanımla 5 aylık bebeğim var doğumdan sonra hiç adet olmadım. Normal doğum yaptım emziriyorum benim gibi olan var mı normal mi doktora gitmeli miyim? Bilgisi olan hanımlar yardımcı olabilir mi 🤍
My_little_sunshine AselDgamze 15. Ay hala olmadım.😐 Doktorum normal dedi kontrole gittim geçen daha da olacak gibi gözükmüyormuş hatta.
AselDgamze uyumayankoala Doğumdan sonra kilo vermiştim simdi şiştim kılo almış gıbı göbeğim oldu yanı artık buna bağlamaya başladım cevabın için teşekkür ederim bu arada 😇
buselidunya AselDgamze 1 seneye kadar adet olmamanız normal diye biliyorum. Ben de emziriyorum bebeğim 5 aylıkken olmuştum ilk 🙃
KubraBabaoglu esrasyaa bu hikayede yanan ben oldum 😂😂keşke düşündüğün gibi olaydı vallahi azıcık rahat olurdj 😢
zeyzey77 AselDgamze Doğum sonrası kontrole gittin mi? İlk 1 sene adet olmamak normal ama yine de bir kontrole git istersen