kubusss kızlar normal doğuma bağlı olarak rahim ağzımda yara varmıs bu da hem canımı yajıyor hem akıntı olusmasına sebep oluyor. dondurma işlemi uygulanıyormus nasık bir işlem bu acılı mı uygulayan var mı acaba :(