zeynepzeze Merhaba bebeğim, gündüz uykusunu bırakmaya başladı. Gece de uyutmak için 1.5 2 saat çabalıyoruz. Acaba bu ayda olan bebekler de var mı böyle bir durum?
ilkgozagrimm zeynepzeze evet canım olmazmı 22 aylıgız bir kez bile kendi kendine uyumadı sallıyorum öyle uyuyor
Ztoros zeynepzeze 4-5 gündür öyle delirecem az kaldı. Sabah 7de kalkıp öğlen uykusunu 16.30da yapar mı bi çocuk ya. En geç 22.00de uyumuş olurdu ama şuan hala uğraşıyorum uyutmaya. Uyku gerilemesi miymiş neymiş bi bu eksikti😒😒
K1301 zeynepzeze benim oğlumda 22 aylık aynı durum bizdede var uyumak istemiyor gündüz uykusunda da gece uykusunda da 🙄 Kendi kendine uyuyordu 2 haftadır hep elimi tutarak uyumak istiyor gecede uyanıp yanımıza gelmek bi an önce düzene girerler inşallah 🥲
614408eoa zeynepzeze aynısı cekiyorm hlaa 22 aylık uyku eeg si bile cekildi 40 cock piskiyatride gördü yok anam yok dedikleri kimi cocukta uyku hormonu gec salgılanyor hatta 2 yasına gelsin takviye bi ilac verecegni söyledi bekliyorm valla
Mamaqueen zeynepzeze gece uyanip geri uyumadigi oluyor mu bu aralar? Benimki bi kac gundur gece uyaniyor saatlerce geri uyumuyor