ElSa2811 benim bebeğim de fototerapi aldığı için ısıdan dolayı 5. Günde düştü doktor görür görmez gümüş nitratla kapattı enfeksiyon kapmadan kendiliğinden geçti bir kaç gün de riffle temizledik diye hatırlıyorum ben açıkçası hiç zararlı olacağını bile düşünmedim zararı olsa doktor direkt kendi uygulamazdı, ki 2. Gören doktor da neredeyse tekrar gümüş nitrat uygulayacaktı hemen söyledik yapmadı, sarılıktan dolayı 5 doktor falan gezmiştik. Endişelenmeyin enfeksiyon kapmadan kapanması için iyi bir şey gümüş nitrat