kubosunatlasi 151120 katılıyorum öyle gözüm korktu ki hep tek baktım 2 yaşında şuan yeni çocuk deyince tüylerim dikenleniyor adeta 😀
151120 kubosunatlasi bende tek büyütüyorum gerçi çalışıyorum için hpn iiinde kvalidem bakıyor ama ben her şeyini hazır edip öyle gidiyorum işe içim rahat emiyor
kubosunatlasi 151120 ov yov çalışmıyorum çalışamıyorum kimse olmadığı için maalesef Allah yardımcımız olsun ne diyebilirim 😀
Birminik_annesi [silindi] kiz 3 yas cok😃hayırlısıyla diger ay hamileyim😄😄bu seferde bu oğlum olsun insallah ondan sinra 3.4 yil ara koyarim
Esrakeskin28 Birminik_annesi büyük ihtimalle kuzum yürek falan yedin heralde valla bende ikitaneler biri 8 yaşında şuanda bile birbirleri yiyorlar şimdiden napicam bilmiyorum 🙄🙄☺️
Birminik_annesi Esrakeskin28 Esrakeskin28 ay 8 yildan sonrami bitane daha dogurdun😄seninkide buyuk cesaret olmus
Esrakeskin28 Birminik_annesi Evet 8 yıldan sonra doğurdum ama birde bana sor neler çektim ahh ahh birdaha doğurmayi düşünmüyorum 😁😁
Demirac19 Birminik_annesi başlık herşeyi söylüyor 😅 şaka biyana daha çok erken önce biraz anneliğin tadını çıkartın bebeğinize odaklanın vücudunuz toparlansın
Hilosum Bence de kafayı yemişsiniz 🥴 biri 6 aylık biri 2 yaşında iki bebeyle o kadar zor ki. Reglinize sevinin bence 😀