Deneyimli anneler nelere dikkat edeyim neler olmazsa olmaz bilgi verir misiniz? Kayıt yaptırcam hafta başı inşallah gidip görücez ama güvenlik açısından falan ne gibi haklarım var çocuğuma iyi davranıp davranmadıklarını nasıl bilicem malum ortalık kötü.. konuşamıyorda kuzum anlatamaz yani bişe olsa.. biraz evhamlıyız malum ortalıktn dolayı bilgi verirseniz sevinirim