Merve50 Belki bilmeyen anneler vardır yenidoğumdan 4 yaşına kadar İstanbul kart ücretsiz bir şekilde kullanabilir akbil ile binilen herşeye ücretsiz biniyorsunuz. 😊
Gigyyy Merve50 işe o kartla gidiyorum ücretsiz biniyorum valla inanılmaz güzel oluyor pandemiden önce yapılmıştı bu arada İmamoğlu sağolsun 🤪
Merve50 Happygirl8 valla bilmiyorum neden yaptılar ama arada da olsa işe yarıyor aracımız olmadığı için hastaneye felan giderken güzel oluyor 😂
Mom345 Happygirl8 ınk İmamoğlu geldiğinde yaptı iptal ettirmek istedi diğerleri askıdaydı konu pandemi var diye kimse dokunmadı zaar gerçi onunda yaptığı tek iyi şey bu oldu galiba 😂
Merve50 Ygmrclk canım İstanbul kart başvuru noktasına gidip anne kartı çıkartmak istiyorum diyorsun senden bı vesikalık fotoğraf birde 15 TL kadar bı ücret istiyor hemen 2-3 dakika da çıkartıp eline veriyor 😊
Merve50 Asafrumeysa canım İstanbul kart başvuru yeri var internetten bak nerde oturuyorsan sana yakın olan yere git anne kartı çıkartacaktım de bı vesikalık fotoğraf birde 15 TL gibi bir ücret istiyor 2-3 dakika da alıyorsun eline 😊