Merhaba kızlar şey soracaktım ben lu an delta varyantlı covid geçiriyorum emzirdiğim için hala ilaç alamıyorum (kızım 18 aylık) böyle olup emzirmeyi kesip ilaç alan varmı çünkü durumum her gün ağırlaşıyor ne yapıcağımıda bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz?