Kızlar, yaklaşık 3 yıldır çok sık idrara çıkıyorum günde 20-30 kez nerdeyse. Kaç doktora gittiysem bütün tahliller yapıldı. Kan, idrar, ultrason vs. Bi sıkıntı gözükmüyor. Psikolojik seninki dediler. 1,5 yaşında oğlum var. Doğumda da bi sıkıntı yaşamadım. Bu durumu yaşayan bilen var mı? Lütfen biri bi şey söylesin…