arasbek Kızlar 29 aylığız devlet memuruyum oğluma yarım gün bakıcı bakıyor bayramlarda ya da kendim 1 hafta izinliysem onu maaştan düşüp de veriyorum parasını yanlış mı yapıyorum sizce
Happygirl8 arasbek ben olsam düşmezdim ne kadara anlaştıysak o kadar verirdim araya resmi ekstra tatil günleri girse de.. ☺️ Siz niye öyle bir şey yapıyorsunuz ki 😮
[silindi] Yanlış yapıyorsunuz sonuçta sizin izin günleriniz de oda izinli sayılır bence herkesin hakkı neyse verin gerçekten zor
Mucizemsinsenn arasbek bence de yanlış yaptığınız . Siz eksik maaş mi alıyorsunuz da bakıcıya öyle veriyorsunuz . İhtiyacı olmasa zaten çalışmaz onunda o aya göre hesabı olur
Mom62636362 arasbek O zaman yanlış bir şey görmedim ben, kendisi ile ilk başta anlaşırken bunu ifade ettiyseniz o da kabule ettiyse sorun değil
arasbek Swtlna bi iki gün kesmiyorum ama bayramda 10 gün ben baktım ondan önce de 7 gün tatile gitmiştim 2 hafta baktım yani
Mom34743 arasbek ben olsam tam verirdim. Yani o kadar ince dusunmezdim. Sonuçta sizin çalışmadığıniz günler devlet kesmiyor. Oda onun hakkı. İzni siz isteyerek alıyorsunuz bakıcıya sorsanız o haftada bakıp tam para almak ister çünkü işe ihtiyacı var ki çalışıyor. İse baslarken ne anlastiysak onu verirdim 🙏
Tatlican arasbek Bence yanlış. ben birinn çocuguna titizlikle bakıyorsam ve annesi 3çü 5şi hesab ediyorsa inanın para gözum gormez isi bırakırım.
arasbek Tatlican ama bana kendisi neden kestin kahvaltısında artık ben yaptırıyorum dedi ben de iyi de anla zatne senin yaptırman gerekiyor dedim
12-ab arasbek adaletsizlik olur. Düşünün ki sizin rızanız olmadan devlet size izin veriyor ve bunu maaşınızdan kesiyor, hoşunuza gider mi. Azıcık empati. Üstelik bu kişi çocuğunuza bakıyor, insan fazlasını verir çocuğuma bakıyor diye
arasbek 12-ab kendisi de izin alıyor kendi rızası ile 1 hafta 3-4 gün olduğunda neden kesmeyim ki ama