Merhabalar 6 aylık bebeğim var. Benim memleketime geldik, bambaşka bir bebek oldu, herşeyimize uyum sağladı, sebebsiz ağlamaları kesildi o kadar rahattık ki. Sonra eşimin memleketine geldik, hastalandı burda. İyileşti şimdi ama komple değişti iyileştikten sonra, herşeye ağlıyor hep kucak istiyor ve inanın abartmıyorum sabaha kadar saat başı uyanıyor. Ama bas bas bağararak uyanıyor korkarcasına. Ve sabaha kadar saat başı hatta bazen yarım saate bir. Bunun sebebi ne olabilir acaba? çok korkuyorum