Merhaba herkese, LG marka bulaşık makinesi kullanıyoruz. Eğer yıkanan tabağa et, yumurta falan koyarsak inanılmaz derecede kötü bir koku yapıyor. Çatallar da aynı şekilde. O kadar kötü bir koku ki eşimle yemek yemekten soğuyoruz o an. İki kez servisten gelip parça değişimi yaptılar ve düzeldi gibi. Tabii o zaman garanti kapsamındaydı. Şimdi garanti süresi de bitti. Bir daha çağırmadık servis. Bu arada bulaşıkları makineye koymadan önce neredeyse yıkayıp öyle koyuyoruz. Böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz var mıdır?