Keppi Merhaba güzel anneler.🌸 4. Aydayız. Şahsen ben vitaminle ayaktayım. Uyku düzenimiz yok. Gündüz uyku hiç yok. 5 de tam ayaktayız🤦♀️ Sizler nasıl bas edıyosunuz? Gercekten uykusuzluga alısılıyor mu?
Yamanikomm Keppi vallahi alisiyor insan ben tabiri caizse gercekten ayi gibi uyurdum.inanin uykudan sismek dedikleri varya bende o.vardi ise bile surekli gec kalirdim.bebegim oldu 4 aylik sukur alistim cok ariyorum uykuyu ama alistim profosyonel bir kahve makinasi aldim ,😃 kahvenin icine dusup ayakta kaliyorum 🤷🏼♀️
Sarikuzumalp Keppi büyüdükçe uykusu düzene giriyor merak etmeyin oğlum da o aylarda geceleri saat başı kalkar gündüz 10 dakika uyurdu. Zamanla herşey düzeldi. ☺️
Keppi Boncuk63 ay ne güzel. Benim esim calıstıgı ıcın mecburen tekim. Adınıza sevındım masallah diyelim🌸
Keppi Sarikuzumalp ay insallah ya motıve oldum sağolun. Su sıralar cevremde bunlar iyi gğnlerin diyen ceteler var da🤦♀️🙄 uykusuzlukla da hıc cekılmıyolar🙈😄
Boncuk63 Keppi sağolun biz de çalışıyoruz benim eşim komser bende öğretmenim gündüz bile boş zaman bulsam uyuyorum oda öyle
Sarikuzumalp Keppi onları hiç duyma 😂hergün sabaha kadar rahat 13 14 kez uyanan ben artık 1 kez en fazla 2 kez uyanıyorum onda da 2 dk sonra uyuyorum bu günler gelecek mi derdim geliyormuş :) şimdi sadece sabret o güzel günler gelecek 🥰
Keppi Boncuk63 gündüz ben de calısıyorum benni de öğretmenim. Esim daha yıgun calıstıgı ıcın mecbur🙏🏻😔
Saresi Keppi alışmak zorunda kalıyorsun 😂 uykuya hiç düşkün biri değildim ama uyu uyan uyu uyan ister istemez dengem şaştı. Kahveyle ayakta kalıyorum ☕️ 6 aydır kesintisiz 4 saat uyumadım 🥲
sevimeyuboglu61 Keppi hangi vitamini kullanıyorsunuz, büyüğü 31 aylık küçüğü 6.5 aylık, 31 aydır günde ,2-3 saat uyuyorum alıştım ama vücudum sanırım sinyal veriyor. Vitamini ondan sordum
Keppi sevimeyuboglu61 vitabiotics pregnacare dogum sonrası vıtamını. Sehset enerjı verıyo yoksa sımdıye bıtmıstım🤦♀️🙏🏻 Şiddetle öneririm. Uyumasan da 8 ssaat uyumus gıbısın😄