Merhaba kızlar,bebeğim bugün tam 5 aylık oldu menenjit aşısı olan bexseronun 1.dozu yapıldı. Şuan ateşini ölçtük 37.8 doktorumuz olabileceğini söyledi ve 4 saatte bir 1,5 çay kaşığı calpol vermemizi önerdi bende öyle yaptım. Aranızda yaptıranlar oldu mu? Bir bilginiz var mı bu konuda diğer dozlar hakkında?