Momdady2021 Benim oğlum 3 aylık bebeğim emmeyi bıraktı şuan ben içirirken 100 cc içiyor mamayı hangisini almayım kaç delikli olmalı yardımcı olur musunuz 🥺
annesioglusu3 Momdady2021 merhaba benimde bebeğim 3 aylık şuan 2 numara başlık kullanıyoruz yeterli geliyor yakında 3 e geçebilirz belki isterse. Mama olarakta Sma kullanıyorum ama kilo artışı istediğim gibi değil, Aptamil’i deneyeceğim
Oztgb1 Momdady2021 avent natural’in temininde sıkıntı yaşanıyor son zamanlarda. Ben aylardır arıyorum bulamadım nerden aldınız acaba
ikizkalpler 2 delikli uygun olabilir ilk birkaç sefer zor gelebilir bebeğinize hızı ama hemen adapte olur sanırım. 1 numaranın akışı çok az çünkü.