Mom2245 biz de bu atağın içindeyiz o kadar zorr kiii 😵 ama diyorum ki o nasıl zorlanıyordur kimbilir,neler yaşıyordur şuan dünyayı keşfediyor elleri ayakları dönmesi falan derken sürekli öğrenecek birşeyi var eminim çok zorlanıyordur bu yüzden sabır çekip seni ataklııı diyip sarılıyorum🥰ve bebeğimde bağırarak ağlıyor😄