BesteArya önceden yokmuş çünkü ben hamile olana kadar olmamıştı bende bana da biraz farklı geldi 10 aylık bebekte çıkması sende olduğu için normal görüyorsun ama hiç olmayan insanlarda var ilk defa duydum ben mesela o yüzden merak edebiliyor insan heleki çocuğunda olduğunda..