1994a_ size şöyle söyliyeyim bebeğinizin içtiği mama gayet iyi benimkiler 9 aya kadar 90-100 içtiler şu an 13 aylıklar 180 e çıkardılar. Gaz ortalama 4-5 aydan sonra bitiyor benim kız gazdan parça parça içer içmezdi. Aslında 90cc ona çok geliyor olabilir sindirim açısından.