Kızlar yiğenim 4 yaşında kreşe gidiyor sürekli hasta oluyor dondurma falanda yiyor 2 üstümde oturuyorlar benim bebeğim de 10 aylık bebeğin yanına gelmek için ağlıyor annesi de getiriyor hastalık bebeğime bulaşıyor haliyle 4 kere böyle oldu bebeğim dün yine hasta oldu ama bu sefer kendiliğinden bulaştırma olmadı yani yengem de bağışıklık cok düşük sürekli hasta oluyor bişeyler ver dedi sabahları ılık sulu pekmez yapıyorum 3 gündür içiyor normalde içmezdi başka ne verebilirim? Öyle söylediğinde üzüldüm bağışıklığı düşük mü gerçekten?