kubra199 haber gündüz izlediğimde dedim ya bu kıza bir şey yaptılar asansör boşluğunda olunca çünkü annesi dışarıda köpek ile oynuyor gibi bir şey demişti apartmanın dışında olan çocuk nasıl asansör boşluğunda bulundu diye. Allah kahretsin artık edecek beddua soracak hesap kalmadı ne yapacağız nasıl koruyacağız biz bu çocukları ya. Ah yavrum ne acılar çekmiş