Çok zor bir çocuğum var gece uykumuz hiç yok, gündüzleri uyur sözde ama dakika bası kalkar, bu yüzden yemek düzenimiz de yok ve artık çok geriliyorum zaten yediğide bir şey yok:( 2 gündür gece uykusuna alıştırmaya çalışıyorum bu defada gündüz oynuyor hiç bir şekilde uyumak istemiyor sonra uykusu geliyor bu defada yemek yemşiyor ve ikindi vakti uyudu , biraz sonra kalkar ve gece yemek yiyecek yine yerse tabi, Gece gündüz uykusu karışt, yemek düzeni karıstı , uyku uyumak hiç istemiyor ama uykusu gelincede ortalığı yıkıyor ve su bile içiremiyorum ben bu durumu nasıl asabilirim inanın ck yoruluyorum artık bu saattelrde kalkar sabah 11 e kadar uyumaz şimdi sonra, uyusa da sürekli uyanıyır uyumam imkansız benim ,uykusuzluga da razıyım ama yeme düzeni saatlerini günlerce uğrasıyorum otutturamadım , 2 gündür asırı taktik ugrasıyırum , kahvaltı öğleden sonra yapar, aksam yemeği geceyi geçer, aralarda hc bisey yemez, yemekleri bile yemez napcagımı şaşırdım. 14 aylık…