duyguluu tuz şeker ben bir yaşından sonra vermeye başladım. Muhallebi pek yapmam. Yapsam yer ama😄 siz tuz kullanmayabilirsiniz aslında daha küçük çünkü 1 yaşından sonra az az verebilirsiniz. Muhallebi de vermemeye çalışın. O kilo yapar. Bir de emziriyor musunuz, mama mı veriyorsunuz?