Koalina 18 aylık oglum. Normalde 3 ana 2 ara öğün yapıyoruz. Evdeki buzdolabında buzluk asagıda açsa da yiyecek birşey bulamıyordu. Şimdi yazlıktayız. Buzluk yukarda, buzdolabını açıp açıp meyve aşırıyor, meyve ile doydugu için sebze hak getire… epey düzenimiz bozuldu. Eve dönünce eskiye döneriz diye umuyorum.