Dehya Arkadaslar merhaba 😊 Bebegim 6 bucuk aylık diş ağrısı çekiyoruz Güvenilir kehribar satıcı önerebilir misiniz? Bir de dis jeli kullandınız mı? Bazi doktorlar hic onermiyor arada kaldım Şimdiden teşekkür ederim 🙏
KoalasMom Dehya Diş jeli ve kehribar kullanmadım. Doktorumuz diş jeli önermiyorum dedi, kehribarı da koparıp ağzına atar diye korkup takmadım hiç. Osanit diş topu kullanıyorum baya memnunum iyi geldi rahatlatıyor 🌸
Seyhan06 Dehya bende şurada bekleyeyim bizimkininde dişleri çıkmaya başladı 3 gündür hiç durmuyo soğuk şeyler yedirmeye çalışıyorum jel aldık sürüyorum ama yiyor onu etkisi oluyomu bilmiyorum
Dehya KoalasMom osaniti de gördüm ama biraz pahalı geldi gercekten ise yarıyor mu yarıyorsa alirim tabiki
Dehya Seyhan06 nasil anladiniz siz? Bizimki bi agrisi var gibi surekli miz miz Gülerken bile zor gülüyor Eller surekli agizda 7/24 bizim parmaklarınızı da dehsetısırıyor ama salyasi yoktu bugun basladi biraz
KoalasMom Dehya İnanın gece bin defa kalkıyordu 2 hafta boyunca zombi gibi gezdik eşimle, bende burada görmüştüm alalım dedim aldık ve gerçekten faydasını gördük uyanmaları ikiye üçe düştü bazen bir kere uyanıyor onu kullandığımızdan beri
Seyhan06 Dehya biz 8 aylığız 3 diş çıktı 2 taneside görünüyo ama çıkmadı daha devamlı kucağımda olmak istiyo ağlıyo sürekli elleriyle damaklarını kaşıyo hep
Dehya KoalasMom ya bizim de öyle eskiden sadece 2 defa uyanırdım simdi sürekli. Cok tesekkur ederim hemen alacağım
Seyhan06 Dehya o kadar zor ki anlatamam hiç biryerde durmuyor hiç birşeyden memnun olmuyo allah yardımcımız olsun. birde diş çıkarsında gör derlerdi