Balevlatlar123 Ablam bende kalıyor 3 gündür hastaydı ilk gün hastaneye gitti doktor korona değilsin usutmussun dedi 2.gun turp gibiydi birşeyi yoktu bu sabah yine kalktı çok kötüyüm dedi ve test yaptı pozitif çıktı şimdi evine gitti bize bulasmismidir acaba?
Egeninincisi Balevlatlar123 sanırım bulaşmıştır evde bir aradaysanız. Ben de oldum kayınvalidemle yakın oturmamama rağmen aynı evde bulaşmıştı. Dilerim bişeyiniz yoktur. Geçmiş olsun