Kızlar merhaba. Oğluma 3’lü ya da 4’lü bölmeli tabldot almak istiyorum. Hem kahvaltısı için,hem yemeği için hemde meyve için. İnternetten bakıyorum. Vakumlu olanlar çok önde. Kullanan var mı? Tavsiye ediyor musunuz? Sizler de bebişleriniz için özel tabak, bardak vs aldınız mı? ☺️