3 yaşındaki oğlum sürekli oyun oynayalım diyo .. çıldırıyorum oyun deyince .. gezelim eğlenelim oyun alanına gidelim etkinlik yapalım karton keselim ama oyun oynamayalim.. Hiç sevmiyorm küçükken de sevmezdim ..
Bi arkadaşım var valla kucuck cocuk gibi bi güzel oynuyoki anlatamam onun gibi olsaydım keşke . Bide küçük bebeğim var zaten eskisi gibi ilgilenemiyorum sürekli dışarı çıkarıp parka götürüyorum oyuncak oynamak disinda ne yapabilrm baska