Diyalizteknikeri 1 yaş aşısı için gittiğimizde su çiçeğini olamamıştı oğlum, aşı yok gelince haberdar edeceğim demişti hemşire. Bir ay bile olmadan çağırdı ve yapıldı aşısı, 2 yaşa kadar süresi var, gecikir diye endişe etmene gerek yok, Geldikçe arayıp yapıyoruz, sizi aramazlarsa siz arada arayıp sormayı ihmal etmeyin demişti. Ama aşı gelince aradı ve o şekilde yaptırdık.