Dmtsnrr 1 yaşında oğlum midesini üşüttü alltan üstten gidiyor ne yapmam gerek ateşte oluyor başına gelen varmı aç aç duruyor nane limon ıhlamur içiriyorum su yerine başka neler yapabilirim doktor antibiyotik yazdı
UrasEgeninAnnesi Dmtsnrr probiyotik kullanabilirsiniz. Doktora gitmişsiniz zaten ilaçlarını aksatmayın. Yoğurdunu eksik etmeyin. Muz verebilirsiniz. En önemlisi de suyunu sakın eksik etmeyin
Ddddddd01 Dmtsnrr benim oğlumda öyleydi priboyotik içirdik bide doktorumuz muz şeftali yogurt Pirinç unu falan verin dedi şimdi iyi çok şükür atlattık
sarpinko reflor probiyotik.yarim cay bardagin bir şase reflor.mide bulanmasinida aliyor.meyve suyu kefir icine de olur.