Merhabalar 14 aylık bebeğim süt içmiyor formul mamayı 1 yaş dolunca bıraktık çocuk devam sütü veriyorum ilk başlarda çok sevdi zaten formul mamada hiç içmezdi zorla verirdim şimdi artık zorlama verince kusuyor kendini bilerek kusturtuyor her şey denedim sütle cicibebe karıştırdım bal karıştırdım hiç bi şekilde içmiyor ama yoğurt delisi günde 2 veya 3 kere mutlaka yemek yanında yoğurt yiyor ve çok seviyor bu durumu yaşayan anneler neler yaptınız çocuğunuza sütü nasıl sevdirirsiniz