dikenlerinleydisi doktorumuz 6. Ayda bırakabileceğimi, 9. Ayda bırakmam gerektiğini söylemişti, ben kıyamadım bırakmadım ama rüya öğününe döndüm. 23.00-24.00 aralıgında ben uyumadan emzirip yatıyordum bir de 03.00-03.30 aralıgında emziriyordum. Ayı büyüdükçe sadece 23.00-24.00 aralıgında emzirmeye başladım. 14 aylıkken oglum kendi kesti gece emmeyi, hatta bana trip attı uykumu bölme kadın diye 😁 gece beslenmesini bırakmak istemiyorsanız rüya öğününü araştırmanızı tavsiye ederim. Nasıl yaptığımı anlattığım bir posta etiketliyorum sizi