Senanur54 anayimbenn ben Bi kaç gün sonra oldum 40 başı gördüm yani ve düzenli olarak ta adet oluyorum normal dogum yaptım 😘
NSZA2020 anayimbenn Emziriyorsanız normal bir durum bende emziyordum ama hemen oldum bünye meselesi eltim 1yil adet olmadı doğumdan sonra doktor normal demisti
E-sez85 anayimbenn 40 çıktıktan 40 gün sonra regl oldum 4 ay oldu doğum yapalı bugün ikinciyi de oldum ☺️