Damalakkoo
Damalakkoo merhaba öncelikle, ben de 6 ay önce kızımın adını koluma dövme yaptırdım. O zaman emziriyordum hala emziriyorum hiçbir zararını görmedim derimin altından süte geçme olasılığı ne bileyim hiç öyle düşünmedim ama içiniz rahat olsun bir sorun olmadı. İçinizde kalacağına yaptırın tabii ki neden olmasın. Mutlu anne=mutlu bebek❤️ Hamileyken saç boyanmaz derler doğumumdan 1 hafta önce saçımı da boyatmıştım. Hiç tedirgin olmamıştım. İyi düşünün iyi olsun💖