Zeyneplena34 Yasemin58 Bosch derim susarımm. Çook iyi. 2 yıl önce aldim o günden beri asla dışarıdan içmiyorum. Eşim filtre kahve içmezdi o bile bagimli oldu 🤓
Flamingom Zeyneplena34 benim de eşim bende sonra kahveci oldu. Filtre kahve makinesi değil ama olsun başka makine bizde ki. Gurme oldu su kahve daha iyiydi bunun aroması vs diyor artık. Sütlü seviyor ama daha cok 😂
Zeyneplena34 Yasemin58 Bosch tek bir ürünü var filtre kahve makinesi olarak siyah ve beyazi var. Ben siyah tercih ettim