Icha Anneler bebegim 4 aylık mama veya meme de baş kısmi ve yüzü terliyor. Normal midir acaba yardimci olabilir misiniz
Bursa1628 Icha çok normal çünkü emerken büyük bir güç harcıyorlar özellikle erkek bebeklerinin kafası hem sıcak olur hem çok terler
Yesilimm Icha Benim oğlumda öyleydi canım. Emerken oluyor öyle.Emdikten sonra geçiyor zaten. Bide Bebeğin yanlış emzirme pozisyonu nedeniyle memeyi kavrayamaması ve emerken zorlanması nedenlerden birisidir.
Icha Yesilimm evet çok haklısınız intte emzirme pozisyonundan da kaynaklanabilir diyor ama ben pek ihtimal vermedim her türlü beslemeyi denedim çünkü. Efor sarfetme ve kucuk olmalari en buyuk etken sanırım yerim o terli kafalarını ☺☺