Kbrbrn 2 aylık bebeğim var hem emziriyorum hem de ara ara mama veriyorum. Hiç kusmuyor mama verdiğim zaman çok nadir kustugu oluyor. Doymadığı için mi kusmuyor acaba bı tanıdığımız hiç kusmayan çocuk görmedim nasıl kusmuyor dedi. Ben de siz tecrübeli annelere sormak istedim
Naaaaazzzzzz Kbrbrn daha neler duyacağız .kusmayan bebek daha iyi ne guzel iste . Reflusü yok demekki . Hastalık mi istiyor insanlar ☺️
changeyourlife Kbrbrn bizde 2 ay 19 günlüğüz öyle kusması olmuyor benim bebeğimin de kusma olursa zaten reflü belirtisidir zaten aç kalan çocuk ay takiplerinde belli eder ki kendini çişli bezi vs ağzı olan konuşuyor zaten boşverin
HazalOzan Kbrbrn Benim bebegim 15 aylik bu surecte hic kustugunu görmedim doydugunu kilosundan zaten anlayabilirsin canım.. Onlar bisey bilemyip bildigini sanan insanlar
ENA Benim bebeğimde hiç kusmadı, salyası da hiç olmadı. Bir sürü ağız mendili aldırdılar bana omzuna salya akar vs. diye hiç biri olmadi, gayette gürbüz kilolu bir bebek oldu. Endişelenmeyin, bu normal bir durum.
Krgztuba Kbrbrn 15aylık bebeğim daha bi kez olsun kusmadı masallah diyimde :) kilomuzda gayet iyi 😌 insanları anlamak çok zor 😂
Cennet-Kokulum Kbrbrn Tanıdığınız baya saçmalamış neden kussun bebek kusması daha kötü Allahım sen çok bilmiş insanlardan bizleri koru ya Rabbim 🤲🏻🤲🏻