arkdaşlar selam bebeğim 9 aylık oldu dişkerife çıktı 4 tane hala gece saat başı kalkıyor sadece ilk yattğında 3-4 saat aralıksız uyıyor sonra saat başı ve som bkaç gündür gece 4-5 gbi gözünü açma huyu çıktı gözünü açıyor uyanıyor 1-2 saat sallıyorum ayağımda çok yoruldum ne zaman uyucak bu çıcuk uyku eğitimi mi verdirsem diyorum onunda zararı var diyoşar onca para somra başa da dönebelir ve en önemlisi okdar sabrım kalmadı artık eğitim verebilcek durumda hissetmiyorum kendimi sizinkiler ne durumda nolur bana teknik söyleğin nasıl uyucak bu çocuk neden kalkıyor