5 günlük yoğun bakım sürecimiz oldu sarılıktan dolayı taburcu olduk ama sanki bebeğim yeniden sararıyor gibime geliyor. Tekrar ayrılmak istemiyorum yavrumdan 😢 sık sık uyandırıp emzirmeye calısıyorum, emzirme dışında sarılık için önerilerinizi alabilir miyim sevgili anneler?🙏🏻