Cnmcm123 Merhaba hanımlar. 3 aylık bir oğlum var ve son zamanlar da emerken göz altları ve gözünün kenarlarının kızardığını farkettim emmeden sonra geri geçiyor böyle bir durum yaşayan yada sebebini bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
Cnmcm123 Angelgirl 3 gün yatıp çıktık hastaneden şükür canım daha iyi şuan ciğerlere inmiş bronş öksürük hırıltı hala var
Cnmcm123 Vuslat26 3 gün neredeyse hiç durmadan ağladı ateş yükseldi acile gittiğimiz de sıkıntı yok gazdandjr dendi ve 2 sonra hastaneye gittiğimde kanda yüksek oranda enfeksiyon var dendi