Sezeryanla 14 günlük bebeğim var sarılığı vardı 12.4 dü güneşe koydum sık sık emzirdim sanırım sarılık devri bitti hanımefendi uyumam diye resmen inatlaşıyor,emziriyorum hatta mama da veriyorum yatırıyorum 5 dakika sonra ağlamaya başlıyor bakıyorum altı temiz,gazı da yok,emziriyorum ya da mama veriyorum hatta fazlasını çıkarıyor kusuyor yani,yatağına yatırıyorum 5 dakika geçmeden başlıyor bağırmaya,emzik veriyorum o esnada 5 dakika geçince gene aynı ne yapmam lazım,sürekli meme de durmak istiyor gibi gece yatağına yatırıyorum bende yatağıma uzanıyorum başlıyor bağırmaya 5 dakika sonra gerçekten yorgun düştük