Aysunn25 Merhaba kızlar 7 aylık kızım var yürüteç i seviyo şık kullanıyorum biraz bir sorun olur mu kız bebel kaşıkları ağrır mi
Hant Aysunn25 biz kullandık kullanıyoruz da beni çok rahatlattı bebeğim de de bir sıkıntı olmadı sadece süre olarak fazla tutmamaya çalışın isterseniz