AygulSina NaimeYilmaz e bebekte baby &me markasinda 4 al 3 ode Oyun halisi tiny love 179.90 Luna urunlerinde yuzde 40 varan indirim
Enise NaimeYilmaz https://www.instagram.com/p/BxevVeZhKmF/?igshid=13t5syo3hdlar bence çok çok iyi kaçırmayın
[silindi] NaimeYilmaz NaimeYilmaz gitti gidiyor da 4 kademeli salıncaklar var yatıyor da 295 lira evy baby bezler indrimde ben joker den 112 li prima yı 103 tlye aldım ☺️
fk3458 EVY BABY BEBEK BEZİ KULLANAN VAR İSE ŞUAN GİTTİ GİDİYORDA 162 ADETİ ISLAK MENDİL HEDİYESİYLE 96 TL 4 NUMARA
Ezgi2727 Yaşadığınız şehirde var mı bilmiyorum ama eko Grosmarketlerde molfix bebek bezi 112 adet 5numara 90 tl
Zese1701 Bime gelecek olan moulinex marka blender setini kullanmış olan var mı acaba. İyi midir. Ve ya başka bir marka önerecek olan ???
Nurnehir Zese1701 bunu çocuk indirim duyuru postunda yazmayın lütfen postu gereksiz yere meşgul etmeyin
Deryaa Purple araba koltuğuna mı ihtiyacınız var biz çok az kullandık arabamızı sattığımızdan şuan kullanmıyoruz şehir neresi sizin
Apalie Furkansmomy büyük olanlardan bahsediyorsanız e bebekte satılan şeffaf kutuyu tavsiye ederim, epey bir oyuncak alıyor, aynı zamanda tekerleklerinin olması da ordan oraya taşırken kolay olmasını sağlıyor
Furkansmomy Apalie link atma şansınz var mı hiç görmedim e bebekte 🙄 büyük ve tekerlekli istiyorum 🤗🤗
Apalie Furkansmomy elbette atabilirim ☺️ https://www.e-bebek.com/hobby-life-oyuncak-kutusu-80-lt-p-hob-021160/ Dediğim gibi ben aldım, süslü püslü bir şey değil ama epey işimi görüyor, büyüklüğü de iyi
Gokce2018 Furkansmomy süslülerden almayın zaten.koçtaştan 70tl ye almştm 4 sene öncr kırıldı. Sonrasında 1 milyoncudan en büyük şeffaf kutudan aldm .kocaman ve tekerlekli.o zaman 40 tl idi. Şimdi yine lazım kızıma. Asla süslü almam çok az alıyor .
Furkansmomy Apalie epey büyükmüş güzel ben begendim bi ton oyuncak alır🤗🤗 ama odada cok yer kaplar mı? Rahatca tasınabiliyo mu?
Zese1701 Nurnehir sadece kıyafet oyuncak vs. İndirimi için mi kullanacağız. Ne için aldığımı nereden biliyorsunuz ?? Bebeğimin mamasını hazırlamak için almayı düşünüyorum blender. Rahatsız olduysanız özür dilerim
Apalie Furkansmomy çok fazla yer kaplamıyor bence, içine aldığı oyuncakları düşününce kapladığı yer hiç gözünüze batmıyor 🙄 taşıması kolay, hatta bazen oğlumu içine oturtup sürüyorum oyun oynuyoruz ve sürerken hiç zorlanmadım şimdiye kadar 😀
Ruziray Furkansmomy odada yer kaplamaz.. kreşte öğretmenlik yaptım bu kutulardan doluydu herer.. kullanışlı bi ürün fakat oyun kutuşu için fiyat pahalı geldi bana
Ruziray Furkansmomy odada yer kaplamaz.. kreşte öğretmenlik yaptım bu kutulardan doluydu herer.. kullanışlı bi ürün fakat oyun kutuşu için fiyat pahalı geldi bana
Ecocan Apalie seffaf olmasaymis daha mi iyimis ki acaba bilemedim simdi aslinda gzl ama baya da buyukmus 80 litre kocami bile saklayabilirim valla 😂😂😂
Neslihankarabal Purple yok beraber satılmıyor. Bahsettiginiz puset sanırım. Ben sadece bastona bakmıştım. Normal arabalara bakmadim ama su siralar biraz pahalilar