-kbra97a İyi akşamlar hanımlar 45 gün oldu doğum yaptım sezeryan ve doktor kontrolüme gidemedim ve benm kanamam hala bitmedi böyle olan anneler var mı böyle çok olmuyorum ama günlük iki tane beya 3 tane günlük ped değiştiriyorum
Aysevim -kbra97a ben 40 dolunca duş alıp ağdaya gittim çok gelmiyordu o ara azalmıştı sonra yine arttı üç aya yakın sürdü kanamam
-kbra97a Aysevim acaba agdadan mı oldu ki bende uzun yola çıkıcam temiz gitmek istiyorum kanama gelse bile tıpalar var daha önce adetli iken gitmiştim o tıpadan kullanmıştım sizde gitsem mi agdaya